Dia 1. Estimar

 


4️⃣9️⃣Començam els 49 dies fins Cinquagesma.

🚲 Moltes persones tenen experiències místiques però poques les duen al món material. Farem 49 escalons que van de dalt (món espiritual) a baix (món real).

🌳El camí per connectar el canal espiritual amb la vida real és la caritat. Meditar sense estimar, no té sentit. Ser com un arbre que dóna fruit. 


Dia 1️⃣ ESTIMAR❤️

L'amor és el llenguatge de l'ànima i el fonament de les relacions. Hem vingut al món per aprendre a estimar. Quan meditam, rebem amor per donar-lo (als altres i a noltros mateixos) Estimar és donar + saber rebre. Estimar ens fa sortir de l'ego (El Gran Oponent) de la intel·ligència corporal. Estimar és substituir el rigor i el judici (cap a tu mateixa, els altres, Déu) per la misericòrdia (=posar el cor a la debilitat).  Quan estimes, t'alliberes del teu destí (influències família, societat, karma) i el transformes en benedicció. 


✍🏻 PREGUNTES:

⭐ Pensa una vegada que hagis tingut por de la vulnerabilitat que prové d'estimar, d'obrir-te i sortir cremada. Pensa en una vegada que estimar hagi estat el centre de la teva vida. 

☂️Com demostr als altres que els estim?  Extrem 1: Em reprimesc (per cinisme o per por a la reacció)?  o bé demostr amor només quan és fàcil? Extrem 2: Demostr massa amor massa prest? Pensa en una vegada que vagis trobar el punt mig

🔥A qui estim? Estim de cor als que m'estimen? M'estim a mi mateixa, em sé perdonar de cor els errors?  Estim només als que m'estimen?  Puc estimar a un estrany?  donar una mà solidària a qui no conec?  Em costa donar el meu temps, donar doblers, coneixements, un somriure? 

🍄 ACCIÓ: Què podria fer avui per donar una passa envant? Exemple: Només per avui, cerca una manera nova de demostrar amor a qualcú proper, algú que veus cada dia. Si has arribat fins aquí posa un ok.

Comentaris

Entrades més llegides

Betlem Gomila. El món de la parella.

Com meditar?

Xerrada en línia del físic i poeta David Jou

Abans de començar a meditar és necessari....